יום משטרה-קהילה במערך דיור גל

פעילות  חווייתית ומרגשת במיוחד התקיימה ביום ראשון במערך דיור גל, חדרה.

במסגרת שיתוף הפעולה הנהדר המתקיים בין משטרת חדרה ועיריית חדרה, נערך יום ילק"מ- יום משטרה קהילה במערך הדיור. כוחות הביטחון חברו יחד והגיעו לאחד הקומפלקסים של מערך הדיור שם חיכו להם מורן גרינברג – מנהל מערך דיור גל, הדיירים וכל הצוות.

מערך דיור גל הינו מסגרת חינוכית שיקומית קהילתית לבוגרים מגילאי 18 ואילך, אשר שמה לה למטרה להכין את דייריה לחיים עצמאיים ונורמטיביים בקהילה. המערך מאמין בחינוך הדיירים כאזרחים המגלים שייכות, אחריות ומעורבות.

במסגרת פעילות מיוחדת הזו בה הגיעו יחידות שונות של כוחות הביטחון וההצלה למערך במטרה ליצור חשיפה, צפייה והיכרות עם הפעילויות השונות.

בהמשך לקשר החם והחיובי שהתפתח עם משטרת חדרה התקיים הארוע המיוחד בשיתוף פקד משה קלינגר מפקד השיטור הקהילתי, נדב ליפשיץ – מנהל תחום חינוך עיריית חדרה וכלל הכרות עם חבלן משטרה שהסביר את נושא ההתייחסות לחפצים חשודים תוך הדגמה מפורטת של חשיבותו של הרובוט המשטרתי, נציגי כיבוי אש הציגו כבאית ודיירי המערך התנסו בהפעלת זרנוק מים, יחידת המעבדה לזיהוי פלילי הדגימה את הלבוש המיוחד שלה והדיירים קיבלו הסבר והדגמה בנושא טביעות אצבעות.

תחנה נוספת הייתה הסימולטור המיוחד הממחיש את חשיבותה של חגורת הבטיחות. כאן התנסו הדיירים בחוויית הסימולטור המדמה התהפכות רכב, כשהם חגורים.

לסיום, ציין מורן גרינברג כי "העניין, ההשתתפות והתגובות הנפלאות היוו הוכחה ברורה לחשיבות ולמשמעות הפעילות עבור הדיירים. אני מאמין כי שיתוף פעולה המלווה בעשייה מוחשית בשטח, נותן לחוויה ערך מוסף חשוב ואמיתי."

 

 

שתף אותי:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

המלצות:

"… נקלטתי כאן למערך בחודש נובמבר כדי לרכוש המון עצמאות ותחושה של אחדות וכיף ענקי עם החברים בקהילה התומכת. … המקום המקסים שבו אני מתגוררת כיום בחברה תומכת נותן בי המון כוח והשתייכות...

דיירת המערך כותבת

דיור גל

"ברצוני לברך את הדיירים, את צוות העובדים ואותך, העומד בראש, על המופע המרגש והתערוכה הנפלאה, שהיה לי לעונג להשתתף ולהינות מהם. גאה אני שבעיר חדרה יש מסגרת שיודעת להעניק טיפול מסור לאוכלוסיה המי...

שמואל לוי

ממלא מקום ראש העיר

…. "היום זה אילן שסיכם את הפגישה עם הצוות במילה: התרגלתי. בשבילנו ההורים המילה הזו היא מילה המסמלת תקווה שמחה. ובשבילהם הצוות הנפלא הוא תרגום של הצלחה." לצפייה במכתב המלא לחצו כאן &...

משפחתו של דייר

במערך הדיור